Kendi kendinizi mastit ediyorsunuz yapmayın yazık . Göğüs uçları ilk günler hepimizin yara oluyordu bu bir süreç sonra kendine geliyor bana zeytinyağı iyi gelmişti ve sütyen takmamıştım rahatlamıştı uçları . Sağımı da düzenli yapmak yerine doldukça boşaltmaya geçebilirsiniz mama ve beslenme devam ederek. Eğer bebek emzik gibi tutuyorsa göğüs ucunu emziğe geçin bir süre. Geçmiş olsun hepimiz geçiyoruz bu dönemlerden benim için en kötüsü göğüs ucundaki süt incisi ve sonrasında mastşt olmamdı. Geçmiş olsun bebeğinizi anne sütünden mahrum bırakmayın