Seyma_52 Merhaba. Bebeğim 26 günlük. Başı çok sıcak, ateşini ölçüyorum 36,5 çıkıyor ama ensesi başı kaynar(daha sıcak) geliyor , normal mi
Songul_hamza Seyma_52 canım benim bebegimnde öyle ateş derecesi farklı olabiliyormuş doktor syledi sıcak olan. Yerlerine islak bezle sil canım doktormuz öyle demişti