mom97X Kızım 11 aylık oldu bugün 🙃 1 yaş sendromunu duymuştum, yaşayanlar nasıldı söyler misiniz ? ve 8. ay atağı gibi zor muydu ? Ne kadar sürdü ?
denizalismom mom97X herşeye ağlama . Ağlayarak istediklerini elde etme . Her yeri kurcalama . Mız mızlık ne dersen var 😂
[silindi] mom97X 1 yaş atağında oğlum 14 aylık olacak. Her şeye ağlıyor, her şeyi ağlayarak istiyor, yemek yedirmek işkence, üst değiştirmek işkence 🥲😅 Uykuda problem yok 8. Ay atağında ki gibi değil. Ama 8. Atağı benim için daha zordu uyku açısından.
bisenakillisinzaten mom97X her şeyini bagirarark yaptırıyor durduk yere gelip saçlarımı çekip yanagimi ısırıyor huysuz oluyor
1kub1ra mom97X benimde oğlum 11 aylık ve oğlum doğduğundan beri herşeye ağladığı için alt değişme kıyafet değişme bile işkence gibi olduğu için ben zorlanmayacağımı düşünüyorum 😂😂zaten yemek yemiyor uyumuyor ve ağlıyor 11 aydır
mom97X 1kub1ra kız benimki de doğduğundan beri mızmız huysuz bi kız.. Allah sabır versin bize inşallah 🥹
3kedili2bebekli mom97X çok daha kolay aslında biraz uyku gerilemesi var yani bebelerim gece uyanır saatlerce uyumazdi ama desteksiz uyuduklari için ben beşikten almazdım çıkmak istediklerinde annecim su an gece herkes herşey uyuyor sende uyu derdim dönerlerdi beşikte, yemekte biraz seçicilik oldu sonra geçti, ağlayarak bir şeyler yaptırma tabi ki standart ama yapmayınca güzelce anlatinca alisiyorlar
aslhnkrts mom97X benimkinde baya bi ağlayarak uykuya direnme ve ağlayarak çığlık atarak uyanmak var ne zaman geçer bilmiyorum en çok bu zorluyo beni ne kadar sürecek bilmiyorum
1kub1ra mom97X gerçekten şu saat oldu ne bir damla su içebildim ne yüzümü yıkayabildim yaşamayan bilmez