eses123 Bir saniye bile kucagımdan inicek diye ödü kopuyor 1 yaşinda indirirsem çığlık kıyamet yemeğini dahi yapamıyorum nasıl geçirebilirim acaba hiçbir şeyle oyalanmıyor
aysebb eses123 12. ayda atak var birde ayrılık kaygısı oluyor o dönemde. Kızımda hep kucak istiyordu o dönem
tugcetin26 eses123 belirli bir süre öyle oluyor ama geçiyor şuan büyük kızım 2 yaşında kucağa gelmeyi bırakın öptürmüyor bile . Yani alabildiğiniz kadar alın 🤍🤍
tanta eses123 bebimki de aynı 13 aylık olucaz yarın doğduğundan bu yana öyle ya uyurken yapıyorum ya da önüne meyve falan koyuyorum onu yiyene kadar yapmaya çalışıyorum bazende ağlıyor işte ayağımın altında
eses123 aysebb benim kızım hep bu şekildeydi bu ara arttı evet ama inanın yemek yapmak için çözüm arıyorum yorulduğumu geçtim artık yemek yapamıyorum onun sağlığı için yani
birprensannesi41 aysebb bizimde oyle 12 aylıj olmak üzere sürekli kucak istiyo delircem artk belim sirtim koptu ne zaman gecicek🤣