kızlar bebeğim 23 günlük d vitamini olarak bunu kullanıyoruz ama sanki bunu kullanmaya başladıktan sonra gazı arttı ya da tamamen denk gelmişte olabilir bilemiyorum ama başka kullanan varmı bu vitamini gaz yapabilirmi sizce bu d vitamini ya da mesela 2-3 gün vermeyip bi gözlemlesem sizce bişey olurmu 2-3 gün ilaç vermemekten