kbrhrn Muş devlet hastanesinde önerebileceğiniz doktor var mı? 🌸🌸 Bebeğim 2 aylık, daha yeni memleketten geldim aylık kontrol için doktor arıyorum. Ya da şifa hastanesindeki Şifa Güzelova’dan memnun olan var mı?
ertugrul509_ kbrhrn ben hiç devlete götürmedim oradaki doktor nasıl bilmiyorum ama Şifa hocadan çok memnunum her gittiğimizde detaylı bakıyor dinliyor ayrıca daha sonra aklınıza takılan bir şey olursa da WhatsApp‘tan sorabiliyorsunuz cevap veriyor
ertugrul509_ kbrhrn ben şifada yaptırmıştım ama şuan röntgen çeken biri var mı bilmiyorum arayıp sorun isterseniz varsa sıkıntı yok çektirebilirsiniz
kbrhrn Seyma2534 tamamdır çok teşekkür ederim ☺️ şifalar kaçla ultrasonu çektirebiliyor muyum peki bebeğim için 🌸