reyonda Arkadaşlar bebeğim 5,5 aylık saçının arkasında toplanma oluyor tarıyorum ama canını yakmak ya da kesmek istemiyorum nasıl önleyebilirim ya da naısl açabilirim
Minnakordek reyonda küçükken kesiyordum ben canım başka da çözüm yok her gün yikadigim halde toplanjyordu emzirirken ozellikle terliyor diye
reyonda Minnakordek tamam ben de keseyim bari bayağı yapıştı canını acıtmayayım ,teşekkür ediyorum ☺️