buglemadasndl Merhabalar kızımın bacağında boğum eşitsizliği var internette araştırdım kalça cikikligindan kaynaklı fln yazıyordu ama biz kalça testinden geçmiştik ben de boğum eşitsizliğini yeni fark ettim bu durum başına gelipde sonradan kaybolan varmı ?
kirmizibalikbeachte buglemadasndl 4. Aydan beri var bizim. Bi bacağında daha fazla boğum var. 40 günlükken kalça ultrasonunda bir sorun yoktu yine de Doktorumuz şüpheleri ortadan kaldırmak için çocuk ortopedisine yönlendirdi tekrar bakılması için. Röntgen çekildi kalçalarda herhangi bir sıkıntı yok çok şükür. Tombiklikten böyledir diye ortak görüşe geçtik 😂 şu an 6 buçuk aylık hala aynı. Sizde bi gidip röntgen çektirin 2 dk sürüyor zaten. En azından içiniz rahatlar ☺️
buglemadasndl Çok sağolun valla içimi rahatlattınız bende hemen bi randevu alim gidiyim doktora kafam rahatlasın ☺️