Kitsu Kahve makinesi. Şöyle anlatayım evi bir gece de terk ettik ( kolonda patlak varmış ) bebeğin eşyalarını toplarken bir baktım eşim kahve makinasını koltuk altına almış bu olmadan mutsuz olursun diye arabay yüklüyor 🥰
OLaaBalito_ nnoktaa benim hiç yokmuş kız😀😀 Düşünmeye bile gerek duymadm o kadar 😀 Manevi olarak 2 kuşum (çocuklarım) onlarsız hayat yok.
mervearsln nnoktaa eşim patates kizartmasini çok sever patates domates Bide bulaşık deterjanı ile çamaşır suyu bunların biri evde olmasa elim ayağım birbirine dolaşır
blueberryyy__ nnoktaa kahvemmmm ve yancısı çikolatam 🥰 evde bu ikisi yoksa bende yokum demektir markete gitmişimdir 😂
Ogulluana LezizeNine sıkacak bir şeyler bulurum illaki olmasa bile elma gibi yerim limonu çok severim 😃
tubanurrrr [silindi] ya diyete girebilsem içeceğim bugün giriyorum akşam bir şey oluyor bozuyorum canım 😂
tubanurrrr [silindi] canım benim o gün girdim akşam çıktım 😂😂 duygusal yemek yeme bozukluğum vardı benim 6 ay terapi aldım 15 kg verdim şimdi yine başladım bir türlü motivasyonum kalmadı iki çocukla bunalıyorum bunaldıkça yiyorum kilo alıyorum diye yine bunalıyorum yani anlayacağın çıkmaz bir döngüye girdim artık çıkmam lazım çok kilo almadan ☺️👍
tubanurrrr [silindi] bakalım insallah en kısa zamanda çıkacağım nane limon zencefil yeşil çay falan aldım sular içecek çaylar falan yapacağım Aral anında yemek yerine içebileceğim