nnoktaa Evde ne olmazsa kendinizi eksik hissedersiniz? Evde Maden suyu bitince kolum kanadım kırılmış gibi hissediyorum 😂😂😂😂
[silindi] nnoktaa benim de maden suyuna öyle bir şeyim var kimse anlamıyor her gün bir tane içmezsem ölecekmişim 😂 bir de kahve tabii ki
nnoktaa [silindi] kız anlamıyorlar bizi. Ben bugün soda içmedim içim yanıyoooooo diye dolanıyorum etrafta 😂
nnoktaa Gokturkmom emzirirken ben tam bi file dönşüyordum ilk 6 ay. Suuuuu suyumu getirin yeşil su mor su (şişe renkleri) 😂😂😂
nnoktaa NeclaLeylaCeydaOhnealaneala vardır kız. Evde yoksa eksik hissedeceğin. Mesela çamaşır suyum bittiğinde de aynı etkiyi yaşıyorum ben 😂😂😂
uuuuuuu nnoktaa Türk kahvesi Çikolata Cips Domates Salatalık Yumurta Evde bunlar bitmeden tekrar alırım bitince kendimi eksik hissediyorum
kirmizibalikbeachte nnoktaa kesinlikle Türk kahvesi. Eğer yapmak için kalktığımda Türk kahvesi bulamazsam her şeyi bırakıp oturur ağlarım.. 😔