Orenda_ Merhaba günaydın canlar 💕kızlarbir sorum olacak size evinizde güneşlik olarak ne kullanıyorsunuz plise perde kullanan arkadaşlar memnun musunuz kullanışlı mı temizliğini nasıl yapıyorsunuz yoksa güneşlik perde daha mı iyi🤔🙄
milletsanakanalizemiolacak Orenda_ Güneşlik perde kullanıyorum plise perde kullanan arkadaşlarım var onlar evin içinde değilde genelde cam balkon tarzı yerlere daha uygun temizliği basit ama yine de oyalayan birşey nemli bezle gerdirerek siliniyor güneşlikleri çıkar at makinaya yıkansın bu daha kolay bana göre
nnoktaa Orenda_ güneşlik kullanıyorum. Plise mutfakta var ister üstten ister alttan açılmalı. Ama mutfak balkon haricinde kullanışlı olmadığı kanaatindeyim.
kirmizibalikbeachte Orenda_ bende ilk çok heves etmiştim ama güneşlik daha kullanışlı geldiği için güneşlikten yana kullandım tercihimi 😅
talhamamy Orenda_ ben yatak odasında plise kullanıyorum çok memnunum üstten süpürüyorum zaten tek toz oluyo şık duruyor
Orenda_ milletsanakanalizemiolacak O yönden bakınca bende normal güneşlik perde istiyorum ama o kadar önüme düşüyor ki güzel de duruyor kafam karışıyor bu yönden 🤭salonun için de mi güneşlik kullanıyorsun canım
Orenda_ nnoktaa Mutfağımda iki tane pencere var orası için düşünmüştüm,balkonum yok maalesef ama pencerenin biri büyük diğerinden temizliğini sadece bezle mi silinmesi gerekiyor canım 🙈
Orenda_ kirmizibalikbeachte Evt şuan bende öyle çok klas duruyor 😄😬sadece tek düşündüğüm temizliği ve kullanışlı olması, değilse hiç o kadar para vermeyim o zamn🥲
milletsanakanalizemiolacak Orenda_ Evet her odamda güneşlik var akşam olunca her odayı çekerim evim çok ortada benim nerden bakarsan bak full hd izleniyor 🤣
nnoktaa Orenda_ modeline bağlı. Benimki maalesef silinmeye de uygun değil. Süpürgenin fırça başlığıyla tozunu çekiyorum.
kirmizibalikbeachte Orenda_ ben temizliği bana zor geldiği için tercih etmedim. Yoksa mutfakta boydan boya iki taraftan sürgülü balkon kapım var benim. Orası için istemiştim. 😔
kimbumadam Orenda_ Odalarda stor mutfakta zebra var Plise ile asla uğraşamam bir de bana evi ofisleştiriyormuş gibi geliyor..
cokbilmismom Orenda_ ben yatak odasında çocuk odasında karartma stor kullanıyorum, diğer odalar normal stor. Perde ile uğraşılmaz ya her yıkamada utu derdi
nnoktaa cokbilmismom yok normal perdeciden. Yıllardır sülale boyu tüm perdelerimizi oraya yaptırıyoruz diye riske atmak istemedim.
beybitolat Orenda_ bütün evim güneşlik fakat mutfakta ekstra olarak plise var hem camında hem balkon kapısında. Alttan üstten açmalı çok rahat oluyo. Yan binamızda yakın olduğu için istediğim gibi ayarlayabiliyorum
Orenda_ milletsanakanalizemiolacak Sjsjsjsk 🤣🤣 mutfak perdene bi bakabilir miyim aşko bana da fikir olsun ya 🥲
milletsanakanalizemiolacak Orenda_ mutfak perdem değişiyor canım stor takılı şuan korniş yatak odasında yerde yatıyor yeni güneşliğim gardrobumda bekliyor 🤣 tül gelecek inşallah ben memlekete gitmeden 🤣 eve badana yaptırcaz perdelerim halılarım değişecek yavaş