Arkadaşlar artık yoruldum daha 28 günlüğüz ama bebeğim ilk haftasından sonra kakasını düzenli yapmadı gaz problemi bir haftadır başladı ikinci hafta 3 gün kaka yapmadı cahilliğime kanıp gittim lavman yaptılar nasıl izin verdim ufacık çocuğa anlamıyorum sonra iki üç gün yaptı Sonra bida yapamadı evde kendim zeytinyağ sürdüm kulak çöpü ve derece ile yaptım ayaklarını kaldırdım kendim açtım bi öyle yaptı Tekrr iki üç gün yaptı şimdi 4 gündür yine yapmıyor akşam fitil yaptılar karnının filmini çektiler aşırı gaz ve kaka varmış sabah oldu fitil de fayda etmedi hala kaka Yok napıcam ben ufacık çoçuğa bi sürü şey yaptırdım daha da yaptırmak istemiyorum nasıl geçiçek gazını 1-2 saat uğrasıyorum zor çıarıyor probiyotik damla var hiç bir fayda etmiyor nasıl geçiçek bu emerken ayaklarını vuruyor gibi salllıuor o ağlıyor ben ağlıyorum emiyor ama içinde biriktiriyor çıkmıyor oğlum mahvoldu lütfen bilen biri bişey desin napıyım ben bu arasa sadece anne sütü veriyorum