1 hafta sonra 7 aylık olacağız sanırım yakınız , ben tattırdığım sebzelerden çorba yapmaya başladım ama kemik suyu falan henüz koymadım , sabah ev yapımı labne ve yumurta sarısı veriyorum öğle ikimdi arasında da çorba veriyorum ( sebze ) ya da yayla çorbası , ay sonu böyle geçiş yapılacağını okumuştum ama devamını nasıl yaparım bende bakınıyorum işte fikirlere açığım bu sayede bende fikir sahibi olayım bari