gulkayaa gizememre Ay bende başladım bugün 7. Günüm doğumdan sonra anca başlayabildim bakalım ne olacak
Feyzosumunannesi gizememre Devam devam 👌 afiyet olsun,bol eksiler. Bugün tartı günüm umarım şu 60 dan aşağıya inerim artık 😞
lyla65 Yemeyi nasıl azaltırım bilmiyorum ama spora tekrsr başlayacağım en kötü yapamadığım gün leslie yapmayı düşünüyorum. Bebem uyursa inşallah birazdan 😃
gizememre lyla65 az az sık sık yemeyi deneyebilirsin ben bu yöntem ile devam ediyorum yoksa dayanamam ben de 🫠 sporla önemli ben de lesli yapıyorum fırsat buldukça 😂
lyla65 gizememre ben 30 dk leslie yaptım ayrıca squat da yaptım 275 kalori yakmışım. Akşama vakit bulursam bacak çalışacağım. 💪💪💪
Balkizlarim gizememre bunu okurken çikolata yemem peki 😁 Bana hiç gerek olmadı hayatım boyunca diyet yapmadım ya duygusunu bilmiyorum 🥹😊 inşallah istediğin kiloya gelirsin ❤️🔥 Birde şu çekirdekli salatalari bir ben sevmiyorum galiba 🫣
gizememre Balkizlarim olmak istediğim insan tipi yiyip yiyip kilo almayan 😂 su içsem yarar da 😂 amiiiin inşallah 🥰 elimiz de olan bu salatalık 😂
Feyzosumunannesi gizememre Ay tam 60.00 🫠 bide reglimin 3. Günü 🥹 21 günde 4 kilo vermiş oldum bayrama kadar 57 yi görsem diyordum ama zor artık.
Gokturkmom gizememre Biraz sana verebilsem bu durumu kilo almaya çalışıyorum bende aşırı çöktü göz altlarım 🥹