Benim kanamam biraz daha uzun surmustu 10 gün falan ama sadece ilk günleri yoğundu sonrasında adet kanaması gibiydi sizin kesilio başladıysa bence bi doktorda görünmelisiniz çünkü gebelik okulunda bu tarz durumların yada 15 gün sonra olan kanamalarım normal olmadığını söylemişlerdi ayrıca normal kanamamızda uzun surmus