esraygt156 çocuk olduğunda bir kadının yaşadığı her şeyi karşıma alır anlatırdım yemesinden içmesine gezmesinden evde oturmasına annenin çalışmasından çalışmamasına kayınvalidesinden eltisine:) Sonra derdim ki bu adam sana bu durumlarda ne yapabilir ne kadar yardım edebilir, düşün ona göre karar ver. Çocuk yokken herkes laylaylom gerçek evlilik çocuk olduktan sonra başlıyor çünkü :))