omeresra0509 Hiilyuss bizim de 8 ay hala gelen giden yok diğer oğlum 7 aylıkken çıkarmıştı ilk dişini
Ecem__ Hiilyuss evet canim ve daha saglam oluyor biz 3 yasa girecez 1 yastan sonra butun disler tamamlandi.bende kafaya takiyordum bosuna
Kuzularinanasi Hiilyuss 10 bucuk aylik cikartti.gec cikan dis saglam olur derler.yakinda cikar merak etmeyin