dilekerem28 asla böyle düşünmüyorum çok farklı insanlarız annemle, eşimde babamdan başka, benim yola çıkışım bir nevi hep onların tersine gitmek gibi oldu, bu bilinçli olmadan böyle oldu daha lisede bile derlerdi alışveriş vs yapardık annemle, sanki o anne siz kız derlerdi, bana ömrüm boyu ailem ebeveyn rolünü yüklediği için sanmıyorum yani bu tarz olaylar yaşayanlar da bence kendi kendine bunu düşünüp çekenler olabilir