Ahsensmom_ Sıcağı sevmeyen bir kızım var dün şort kısa kol giydirdim ama herkes abes karşıladı erken mi ki Bursa’dayız
KendiEvimdeDeplasmandayim Ahsensmom_ bende bursadayım sıcaksa hava giydiriyorum öğle saatlerinde.akşamları uzun kol giydiriyorum gece serin oluyo
avkatanne İstanbuldayız yazlıkları çıkardım giydiriyorum hava serin olduğunda tabi yine uzun eşofman giydiriyorum
SAkkaya07 Antalyada yaşıyoruz ve çocuk tayt bile giyince ben bile daralıyorum şırt tişört geziyoruz hatta bazen zıbın şort geziyoruz geceleri de zıbın kısa pijama uyuyoruz 😌
omeresra0509 Ahsensmom_ bence erken çünkü bu havalar tam hastalık havası ve gölgede bence baya bir serin oluyor
maysamoms33 Ahsensmom_ mersindeyiz kısa kollu ince alt giydiriyorum şorta da geçeriz bu hafta galiba 😊
mamabear_ Ahsensmom_ ben istanbul’dayım kısa tişört uzun taytla çıkardım kızımı. İlk üzerinde penye hırka vardı ama o fazla geldi. Ama henüz şortluk hava yoktu bence
ada00 Ahsensmom_ Edirne yim daha geçiş yapmadık kısa kol ve sorta havalar daha isinmadi bence hastalık havası tam
kirmizibalikbeachte Ahsensmom_ valla İzmirdeyiz biz. Dün şort kısa kollu yaptık. Dışarısı çok sıcaktı. Artık bu saatten sonrada dönmez zaten iyice sıcaklaşır.
bikahveicelimmi Ahsensmom_ tişörte geçtik ama şort 1 kere giydirdim onda da hava gerçekten socakto ve kısa süre durup geri eve gelecektik. Tam olarak şort giydirmeye haziran gibi başlarım heralde
Feyzosumunannesi Ahsensmom_ Mersinde yaşıyoruz ona rağmen şort giydirmedim henüz akşamları serin oluyor. İnce tayt ya da Müslin altlar , yarim kollu giydiriyorum. Ama 1 2 haftaya gündüzleri giydirmeye başlarım.