Tosbikannem  Cildiyeye gittim baktı bişi demedi 2 tane Merhem verdi daha önce başına gelen var mı güneş yanığı değil güneşe maruz kalmış biri de değilim
Tosbikannem Tosbikannem özellikle su ile temastan sonra acıyor ve yanıyor tekstil zamanı çalıştığımdan beri böyle 5 senedir doktora da dedim ama yine de açıklayıcı bişey demedi belki alerji yapmıştır dedi 3 sene oldu işi bırakalı hala geçmedi ve deterjan teması su temasından sonra daha belirgin oluyor böyle
Miracinannesi_ Tosbikannem egzama bu deterjandan oluyor bende de var mustela steletopia intence kremi iyi geliyor
suhedaaaaa Tosbikannem Bende aynı şeyi yaşıyorum, burada bir tavsiye üzerine kalıp sabuna geçtim (tercihen dove) ve çok faydasını gördüm. Deterjanla temas, sıvı sabun, sıcak-soğuk su teması sıklığından oluyor.
beyzzsenturkk_ Tosbikannem egzama abimde de var bu boynunda yediklerinden içtiklerinden giydiklerinden kullandığı şampuana kadar etki ediyor maalesef sadexe kremle geçecek bişey değil kortizonlu kremler ilaçlar kullanıyor allaha şükür izleri kayboldu güneş değince daha cok iz kalıyor