10 aylık oğlumla yarın uçağa binecez(2 saat sürecek) ben oldum olası uçaktan Nefret ediyorum ve korkuyorum ama mecbur ailemin yanına gitmem gerekiyor ve eşimle ilk defa 1 ay Uzak kalacaz evlendiğimden beri 3 yıldır gitmedim şimdi gitme zamanı
hem bebekle uçak yolculuğunda hemde eşimle uzak kalmamla ilgili var mı tavsiyeniz yani benim içim bı kötü oldu bu saate,
eşim çok üzülüyo gideceğimiz için bende hem üzülüyorum hemde ailmi göreceğim için seviniyorum
Bu arada oğlum aşırı babasına bağlı yani sürekli ona yapışık akşamları da babası yanında olmadan yatamıyo tedirginim biraz oğlum da etkilenir mi bu mesafeden1 ay evet çok kısa bir süre ama bilemiyorum bana uzun da gibi geldi offff kızlar motive edecek bşy söyleyin var mı benim durumda olan?
Haa gitme diyecekseniz eğer gitmek zorundayım:/