Kızlar selam benim bebiş 7 aylık mama içiyor 6 ayda emmeyi bıraktı uyku eğitimi verdim kendi kendine uyuyor ben gece beslenmesini kesmek istiyorum ama nasıl yapıcam siz nasıl yaptınız akşam 8 veya 9 da uyur sabah 8 veya 9 da kalkar bu süre boyunca 3 bazen 4 kez 90 cc mama içer her seferde acıkıyor mu diyorum yoksa alışkanlık mı kesmek için erken mi