Canım anneler 🌿
Bir cok konu başlığı açılıyor bebişlerin bu durumuyla altı tok sırtı pek bu cocuk niye ağlıyor diye çoğuna yazmak istedim hep unuttum az önceki bir post aklıma getirdi bi öneri yazacağım belki fayda gören olursa bir dua alırım 🥹
Böyle zamanlarda yavrulara SEKİNE DUASI okuyun siz okuyamasanız eşiniz oda olmasa okuyabilen birinden rica edin. Ben vefat eden annemin cenazesini memlekete götürürken 7 aylık yavrum otobüste huysuzlanınca arkadaşım böyle bir dua var diyip okumuştu ne zaman okudum bitti diye mesajını gördüm aynı anda yavrum susup uyumuştu ve gidene kadar bir daha hiç huysuzlanmadı geri dönerkende yine aynı şekil otobüse binmeden okuttum. Çok zorda kaldığım Allahım bi çare dediğim an bu dua gelir aklıma o an ben coçukla ilgilenirken okuyamadığım için kuzenlerimden rica ederdim hemen şimdi çok şükür öyle bi durum yok ama birinizin işine yarar diye yazmak istedim. Bulursam görsel de atacağım 🌿