esraezgioz kızım 23 aylık duzenli kan tahlillerni yaptiririm.1 ay once d vitamini 23 cikti doktor 40 ve uzeri olmali dedi damla sayisni 1 ay boyunca yukseltti.1 ay bu sekilde kullanin.gunduz 11 ile 15 saatleri arasinda kollar ve bacaklar drsek ve dizler acik olacak sekilde gun isigindan faydalanablirsiniz.2 ay dolunca tekrar baktiracagiz.damla sayisi işe yaramis yukselmismi die.d vitamini hem bagisiklik hem zeka hemde kemik gelisimi icn onemli bsey.guclu bi bagisklik icn d vitamini olmazsa olmaz..hatta 18 yasina kadar ozellkle okul dinemlernde dahi kullanmaya dewam.edecegiz.uzman gorslerm gttgm btuun doktrlarnda gorusu bu.damla kullanmamaniz yanlis.yeterli degerde ise yaz donemi ara verilio sonbahar kış itibari ile surekli kullanilmali cocuklarda.