seyma0661 yeğenimin süt alerjisi vardı, hiç döküntü olmadan kanlı kakayla anlaşıldı. Bebeğim de alerjik bebekmiş 2 ayrı doktor dedi ki “alerjinin ilk basamağı bebeklikte yoğun gaz, 2. Basamak atopik cilt…” Biz 5 aylıkken cilt döküntüsü yaşadık öyle anlaşıldı. İnşallah geçici bir gaz sancısıdır sizdeki.