nerminisitan 5 aylık kızım var. Lcw dan bayramlık elbise siparişi verecektim ama boyu 41 cm yazıyor. Yani çok uzun neredeyse ayak bileğine geliyor. Elbise alanlar kalıplar nasıl oldu acaba yardımcı olabilir misiniz?
seyma0661 nerminisitan elbise değil ama pijama vs aldım tam beden çekme filan da yapmıyor ayından bi küçük alın isterseniz bide yazılan uzunluklar tam ölçüyü mü veriyor o da var
SeNaGT nerminisitan LC Waikiki kalıpları büyük canım 5 ayliksa bebeğin 3-6 ay tam olacaktır fotoğraf ini atarsan beden konusunda daha iyi yardım edebilirim Ben bazen 3-6 6-9 al olmayani iade edersin 4 ay iade süresi var zaten
nerminisitan biricik2602 normal boyu 69 cm. Ama elbiseyi omuz hizasından ölçün diyor o da 41 cm yazıyor. Ölçtüm ayak bileğine yakın geldi
biricik2602 nerminisitan normal kıyafet alırken askıyı içe doğru büküp üzerine tutuyoruz ya o şekilde mi acaba bnce iyi olur ama bilemedim şimdi uzun olmasın diyorsanız bir küçük bedeni alın baktınız olmuyor değiştirirsiniz
nerminisitan seyma0661 fotoğraflara bakınca tam ölçü gibi duruyor kurutma makinasında çekme yapar onu da hesaba kattım
nerminisitan Ahsensmom_ ay bak bu hiç aklıma gelmemişti. Ayına göre uzun elbiseleri var ama olsun az çok fikir verir
starwomen nerminisitan Elbise, takım beğendiğim her şeyi alıyorum. Boy konusunda bir sıkıntı yaşamadık
nkygsz nerminisitan benim bebeğimin boyu 74 cm . Ben lcw alışverişinde 74-80 cm yazanları alıyorum diz kapağının üzerinde oluyor
Pamukhanim_ nerminisitan ben elbise falan alıyorum şuan 7 buçuk aylik 6-9 ay aldığım elbise vardı 5 aylıkken giymeye başladık kısa bile olmaya başladı gayet boyutu ideal çıkıyor büyük beden aldığımda oldu boy konusunda elbisede sıkınti yaşamadım
hira0502 nerminisitan hep LCW internet sitesinden toplu alışveriş yaparım ve evet bazı elbiselerde kalıp sıkıntısı olabiliyor. Mağazadan kalıplarına bakıp internetten o şekil sipariş verebilirsiniz. Mesela kızım 27 aylık alt üst takımlarını 2-3 yaş aldım elbiselerini 1-2 yaş aldım bı sıkıntı yaşamadım