Arkadaslar 2 ay oldu doğum yapalı, dikişlerim falan düştü iyileşti çok dikişim yoktu yırtığım küçüktü vajinanın alt tarafında içteydi. ama dikişin başladığı yerden küçük et parçası var sanki yamuk dikilmişte et parçası fazlalık kalmış gibi, sinirlerim bozuldu başına gelen var mı