siyajinn Kızlar merhaba 2 ay oldu doğum yapalı sezaryen oldum ama hala sarı akıntı devam ediyor normal midir acaba bu ne zaman biter varmı bir fikriniz
fethh Benim de 40 gün oldu normal doğum yaptım, sarı akıntı için doktorum normal dedi 6 aya kadar olabilirmiş. Sadece süt kesiği gibi mi onu takip edin.Jöle gibi mukus gibi olması normal tamamen