Kızlar normalde emziriyorum ama gece biberon veriyorum ilk günler sütüm fazla olunca sağıp dondurdum gece beslenmesi için veririm diye bugün arkadaşlarla otururken lafı geçti bazen 40-bazen 60 ml içiyor dedim az dediler iki saatte bir kalkıyor sütü içerken uyuya kalıyor zaten ne kadar içmesi için ugrassam da fazlasını içmedi arkadaşın bebeği de aynı 30 günlük ama mama veriyo bn 90 ml veriyorum anca doyuyor dedi
Senin kızın bu yüzden sarılık olmuştur fazla içir dedi deniyorum 60 dan fazla içmedi
Biliyorum her çocuk aynı değil ama gerçekten az içiyor olabilir mi sarılık olması bu sebepten midir