ZeynoEylul24 Öncelikle merhabalar umarım evlatlarınızı huzurla ve rahatlıkla büyütürsünüz.. 🙏rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Sizlerden bu konu hakkında bilgi almak istiyorum. 2 ay 21 günlük ikizlerim var.fakat kızımın yüzünde beyaz sivilce şeklinde tanecikler var nedir anlayamıyorum. Ve nasıl geçer ? Bu konu hakkında bilgisi olan anneler yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim 💜🎀💜
Mavissibel ZeynoEylul24 anne sutunun yagli olmasindan kaynakli diyorlar benim oglusumdada vardi hala bi kac tane var gidiyor zamanla merak etme bizde 2ay3günlüğüz 😊
Narquilla ZeynoEylul24 süt incisi onlar kendi kendine günden güne azalır ve yok olur endişe etmeyin 🤗
Didem88 ZeynoEylul24 oglum doğduğu anda bile ardı yüzünde o sivilcelerden. İçi yağ dolu. Suana kadar yenileri çıktı eskileri gitti felan derken 3 aylik olduk. Endişe düşmana gerek yok
Balannesi ZeynoEylul24 Sütünüzde olan besleyici hormonun bebeğinize geçtiğinin belirtisi yani çok güzel bir durum ❤️