papatya_17 çok geçmiş olsun, inşallah bir mucize olur babanız kurtulur. Kanser çok meret bir hastalık. Bir yakınımız son evreydi, evet artık durumu kritikti mama vs veriliyordu ama normal yemekte yiyordu yine kaybettik. Dedem mesela o da kanserdi, birden yemesi içmesi kesildi yoğun bakıma girdi 21 gün kalıp orda vefat etti. Ama bir akrabamiza da doktor artık kurtuluş yok dedi, adamın her yerini sarmıştı, corona zamani ameliyat oldu üstüne bir de corona geçirdi ameliyat sonrası ona rağmen 3-5 sene geçti oyle vefat etti. Gidişatı belli olan bir hastalık değil yani. Siz bol bol dua edin.