Kızlarrrr oğluş sünnet oldu ben gece 12 de rüya maması şeklinde süt sağıp süt veriyorum tabı simdi sünnet olduğu için bezini sürekli değiştiriyorum gece uykusuna 7-8 gıbı gecıyor süt verceğim zaman sünnet oldugu ıcın tekrar degıstırıyorum ama uyanıyor sonrasında uyumada bazen zorluyor bazen cabuk dalıyor sizce 12 de süt verirken değiştirmelimiyim bardak koyuyorum bez temas etmiyor ama bilemedim uykusu bölünüyor çünkü ama almazsamda mikrop kapar mı diye korkuyorum çelişkide kaldım 😏😔