Sevgili anneler oğlum 2 yaşında 26 aylık olduk mama kullanıyoruz yemekle pek ilgisi yok yediği şeyler sabit çorba kuru bakliyatlar çok seçici kahvaltıda sadece salata zeytin yumurtayıda omlet olarak tüketiyor bu kadar ama sürekli mama istiyor gece 1 aylık bebek gibi sürekli mama diye ağlıyor içiyor yarım saat sonra tekrar istiyor içtiğide maksimum 90 120 150 bile içmiyor tahammülüm kalmadı sürekli mama mama demesine istemesine bitti diyorum hav havlar götürdü diyorum yok mamayı bırakanlar nasıl bıraktınız lütfen akıl fikir bana yalvarırım 🙏🙃