Günaydın arkadaslar,ben eşim den dolayi cok sıkıntılıyım.inanin ne yapacagimi bilmiyorum.esim sinirli bir yapisi var agresif bu yetmezmis gibi benimle sakalasiyor sozde asagiliyici konusuyor bazen de el hareketleri. Beyninde problem olduğunu dusunuyorum bir ara psikolojik haplar kullandi.bende yuvamiz bozulmasin diye dediklerine onemsemiyorum ama BUNALDIM HAYATTAN SOGUDUM insan kocasinin olmesini ister mi inan istemeye basladim 3 aylik bebegim ne yapayim lutfen yardimci olun gururum kırıldı kendimi mutsuz hissediyorum..