6 ay 20 günlük oğlum ek gıdaya geçtiğimizden beri zorlanıyor ve dünden bugüne henüz büyük tuvaletini yapmadı dün çok az bir şekilde yaptı ve katıydı kabızdi yani. Armut nektarı yemeklerine zeytinyağı koyuyorum suyunu ılık veriyorum ne yapayım bilmiyorum çok sıkıyor kendini normalde günde 3-4 kez yapardı ya