Neslihan42 7.5 aylık bebegim var normalde gece uykusuna yattiginda sabaha kadar bezi dolmuş oluyordu şu 2 gündür bez boş çok yapmamş yani niye olabilir fikri olan var mı acaba ?
eymenhumeyra Neslihan42 anne sutu aliyomu yada ek gidayla brbr su veriyomusuz belki susuz kalmistir bizde 7 bucuk ayligiz sabah kdr dolduruyo valla su pek icmez ama ben anne sutune devam
EbruElif Neslihan42 valla canım benim bebiş 2. Ayından sonra gece hiç altını doldurmazdi sabah uyanır uyanmaz yapardı şimdi 7.5 aylık olduk öyle devam ediyoruz gece hiç yapmıyor
Elifbebek Neslihan42 beslenme yetersizdir anne sütü yoksa mama zorla verin tehlikeli bir durum en korktuğumuz şey
Neslihan42 eymenhumeyra anne sütü alıyor ek gıda verdiğim zaman da muhakkak su veriyordum normalde yapardı ama 2 gündür böyle
eymenhumeyra EbruElif nasi yani cistemi yapmaz gece boyu masallah bezden yana sanslisiniz ozman 😊 bize bez dyanmiyo gecede emdigi icin bos bez zor
Elifbebek EbruElif çiş yapmıyor mu mesaneleri küçük doldukça boşaltır mantık olarak valla tehlikeli bir durum ya
Neslihan42 Elifbebek 2 güne kadar sıkıntı yoktu ama öncesi hep dolduruyordu şimdi yapmıyor enfeksiyon olablrmi diye dşndm ama