5 buçuk aylık bebeğim sadece anne sütü alıyor. Sürekli ıkınır halde hiç uyumuyor. 2 seferdir kakası koyu yeşil ishal şeklinde ağır kokulu. 5 aydır Probiyotik kullanıyorum ilk zamanlar rahatlatıyordu son 1 aydır kakasını yapamıyor gazını çıkaramıyor. Doktora götüreceğim ama yaşayan var mı bilen var mı neyden olabilir ?