Ya arkadaşlar bebek için uygun değil yokçok tehlikeli bilmem ne, ne biçim yorumlar yapıyorsunuz Allah aşkına 😂 ben anestezi teknikeriyim bilmediğiniz konularda yorul yapmayın lütfen anne adaylarımızıda korkutmayın. Hem anestezi teknikeriyim hemde spinalle sezeryan doğum yaptım. Genel olan bir sürü hasta elimden geçti ben kendim yaşamadım ama yaşayan bir sürü insan gördüğüm için(elimden geçtiği için) bir kaç şey söyliyim. İlk öncelikle bebeğe zarar verme olasılığını minimuma indiriyoruz ki ilaçlarıfa ona göre yapıyoruz. Zaten her şey hazırsa ameliyathanede doktorda hazırım dediğinde genel anestezi yapılır anne uyutulur ve bebek 5 dk içinde hatta bazen 5 dk bile bulmuyor bebek çıkarılıyor daha sonra size ekleyeceğimiz ilaçları yada bebeğe zarar verebilecek ilaçları sonradan ekliyoruz. Uyandığınızda biraz boğaz acısı olabilir kahve içmenizi hem spinal amestezide hemde genel anestezide öneririm (baş ağrısı için)
Genelle spinal anestezinin farkı sadece o anda uyanık olmanız uyandığınızda normal spinal anestezide hissedilen ağrıyı (sezeryan sonrası odaya çıktığınızda) hissedeceksiniz zaten. Hemşireye söylüyorsunuz o ağrı kesiciyi vuruyor zaten 6 saatte bir mutlaka ağrı kesici iğne oluyorsunuz. Doğumu geçtim ameliyar yaranız var ağrı kesici mutlaka yaparlar. Vee en önemlisiiii bol bol yürümeniz gerekiyor. Ben 2 günde ayağa kalkmıştım. Bana yürü dediklerinden itibaren ben servisi turlayıp durmuşdum evet ilkte çok zor acılı süreç ama sonrasında çok rahatlıyorsunuz.