kbrkn 16 aylık olan cocuğum koltuğun tepesinden kendini balıklama yere attı şok oldum.. 80 cm kadar yükseklikten düştü düşerken baya bi ses geldi. 112 acili aradım direk geldiler aldılar hastaneye gittik tomografi çekildi çok şükür bişey çıkmadı. Hal hareketlerindede bi sıkıntı yok ama alnının sol tarafı ciddi bi şekilde şişti ve morardı kızardı. Düşer düşmez buz koydum ama çekti hep çok yapamadım. İlk defa böyle bişeyle karşılaşıyorum elim ayağım hala titriyo. Ne yapmam lazım yani takip et dedi doktor. Ve alnındaki şişlik morluk için buz harici ne yapabilirim? 😔😔😔
balli_cilek kbrkn ay çok geçmiş olsun öncelikle buz koydurmuyorsa buzu suyun içine koyun bezi ıslatın biraz sıkıp öyle koyun en azından yine soğuk olur ama canı acıyordur ondan koydurmuyordur çok geçmiş olsun tekrar 🙏🏻
aybkm kbrkn bizde bu ay yaşadık 16 aylığız çok şükür bişey çıkmadı. Takip ettim bende 48 saat ama özellikle 24 saat. Kulak arkalarında morarma, göz bebeklerinde farklılık, hareketlerde yavaşlama. şuan uyumuştur ara ara kıpırdat uykusunda. Çok geçmiş olsun
sariniz13 kbrkn öncelikle çok geçmiş olsun benim oğlum 11 aylık olucak 2 kere bizde yaşadık alnını konsola ve koltuğun demirin 1 er gün arayla vurdu kusma vs olmadığı için paniklemedim birde beyaz tenli olunca şişlik morluk hatsafhadaydı buz koydurmuyordu bende kaşık koyuyordum anlına oyun yapıp 1 hafta 10 güne düzeldi şükür
kbrkn balli_cilek çok mantıklı çok teşekkür ederim. Şoku atlatamadım sağlıklı düşünemiyorum, kimim kimsemde yok tek başımayım
user11 Çok geçmiş olsun benim bebeğim de sürekli düşüp kafasını bi yerlere vuruyor ve şişip morardığı zaman buz koyamıyorum koydurmuyor ben de anında tereyağı sürüyorum hemen geçiriyor