Mavi10 Merhaba kızlar her zaman yemeyi seven biri değil ama bu aralar hiç yemek istemiyor kan değerleri de normal sorun yok ama neden iştahsız lütfen yardımcı olun vallahi tükendim artık yememesi canımı çok sıkıyor bi deri bi kemik kalmış 🫤
Bestergin Mavi10 dönem dönem bizdede oluyor ben böyle zamanlarda iyice acımasını bekliyorum ve parka çıkarıp temiz hava aldıktan sonra yedirmeye çalışıyorum. Hatta hadi kendin ye kaşığı tut ağzına sen götür diyorum en azından öyle ağzına Bi kaç kaşık atıyor 😊