aysebb meryeminannesiii1 Bence üstteki yeşil olan. Krem olan model olarak karışık geldi bana fazla detaylı
meryeminannesiii1 YorgunEbeviyen biraz fazla oturdu arkadan çok dar duruyor o yüzden rahatsız oldum aslında ama almış bulundum aslında ben kremi alacaktım eşim yeşili beğendi bugün aldım daha değişim yaparlar inşallah kremi daha çok sevdim
meryeminannesiii1 gull00 kız kardeşimin nişanı olacak salonda orada giyicem aslında başka elbise beğenmiştim ama onun bedeni kalmadığı için bunları bulabildim
2124 meryeminannesiii1 Yeşil klasık geldı kızılcık şerbetindekı pempenın kıyafıtne benztttım krem rengı olan daha şık duruyo yaşınız genc sanırm daha ıygun bence yaşınızıa bu arada bebeğniz kaç aylık maşallah hiç doğurmamış giibi göbek fln yok
meryeminannesiii1 2124 eşim çok beğendi yeşili ben kremi beğenmiştim aslında ama evde deneyince yeşili arkadan çok dar göründüğünü farkettim rahatsız oldum teşekkür ederim bu arada azda olsa ayva göbeği var onuda korseyle hallederim heralde 😊 17 aylık bebeğim 😊
Tatlican imaddesi krem rengi göbüşü de örtmüş Yaa aslında o hamile gibi tutmuş sanki dikkatli bak bak modelden dolayı
meryeminannesiii1 Tatlican 27 yaşındayım yeşil daha orta yaşlı gibi durmuş geldi bana sanki o yüzden kararsız kaldım
Karakiz1 meryeminannesiii1 Bence yesil neden nerdesinz krem size buyuk geknis kollari olmamis ust gogus kismi bol duruyor yesil cuk demis oturmus evet krem daha modelli cazip gelebilir ama bence emanet duruyor
meryeminannesiii1 Karakiz1 evet kolları zaten beni tereddütte bırakmıştı ama yeşilde arkadan çok dar duruyor görüntü rahatsız etti beni
YorgunEbeviyen meryeminannesiii1 krem de çok güzel biraz buruşuk falan duruyor ondan ikiside çok güzel yakışmış hangisini yakıştırıyorsan onu al ❤️