ka82 10 gün önce bir anda sol bel ve kalcam ağrımaya başladı sabahları kalktığımda iyi gibi hissediyorum kendimi ama malesef özellikle dışarı çıktığımda sol ayağımın uzerine basamiyorum sekerek yürüyorum resmen. Böyle bir durum yaşayan çözüm bulan varmı? Malesef kas gevşetici vs kullanamıyorum.
Bubenimoykum ka82 sol bacak ağrısı ve bel ağrısı şikayeti ile gittiğimde 2 tane fıtık ve belde düzleşme olduğunu öğrendim
Momylion ka82 benimde sol kalca ve bel ağrım vardı özellikle sabahları yataktan bile zor kalkıyordum zor yuruyordum iltihaplı bel romatizması çıktı ilaçlar baya iyi geldi ama sonrasında evlilik çocuk derken bıraktım smdide hiç geçmeyen sırt ve bel ağrım var
yildiztas ka82 @tsecil ben de öyleydim doğumdan sonra herhalde böyle olur dedim baktım bacağım fena yatamıyorum bile hemen gittim ortopediye röntgen çektiler sorun yok dahiliyeye yönlendirdi gittim tahlil verdim b12 demir ve d vitamini yerlerdeymis benim doktor takviye ilaç yazdı düzenli kullandım değerlerim düzelince geçti ağrılarım ama bu arada hep magnezyum degeri yüksek maden suyu içtim o da iyi geliyordu bana siz de bir doktora gidin tahlil verin
tsecil Aynısı bende de oldu doğum yaptıktan 1 hafta sonra başladı ve hala geçmedi. Yerden bebekle kalkamıyorum, yürürken sol ayağımı sürüyorum resmen ortopediye görünmeyi düşünüyorum çözüm bulan varsa yazsın lütfen 🙏
ka82 tsecil sizinki baya erken başlamış benim 9 ay oldu çokta hareketli bir insanimdir resmen yürüyemiyorum kendisi geçecek diye umutlandıriyorum kendimi 🙄
ka82 Bubenimoykum çok geçmiş olsun umarım iyisinizdir hiç biyle birsey aklıma getirmiyorum bir anda nasıl oldu onu nile anlamadım ama işte herşey bı anda oluveriyor zaten.
Beybisii_ Momylion annem ankilozan spondilit hastası kalçası tuttumu ağrısı yuruyemiyor ve oturamiyor bile bir ortapediye gozukun sabah ilk kaktiginizda kitlenmis şekilde uyanıp sonra açılan bir agriysa romotolojiye yönlendirir
Beybisii_ Momylion ankilozan spondilit oluyor iltihaplı romatizma ve tedavisi yok ilerlemeden önlemini al
ka82 yildiztas evet doktora gitmeden çözülmeyecek gibi bekliyorum bir ümit bugün yarın geçer diye ama hiçbir ışık görünmüyor.sizede çok geçmis olsun 🌸