papatya2410_ Sevgili anneler 20 günlük bebişim var şimdiye kadar yoğunbakımda olduğu için sağıyodum ama perşembeden beri emziriyorum. Göğüs uçlarım acımaya başladı özellikle bi tarafı çok acıyo dokunamıyorum bile ne tavsiye edersiniz
mervetelli papatya2410_ ben birçok yöntem denedim hiç birsey geçirmedi kızım da kendiliğinden geçti oğlumda da geçmedi emziremedim adamı akıllı ve sütüm çekildi 🥺
Bhr-inci papatya2410_ tahinin üzerinde biriken yağı sürdüm o iyi geldi canım başka hiç bir şey geçirmemişti
denimomy papatya2410_ bebeğim 6 aylık hala göğüs uçlarım acıyor lansinoh garmastan hiçbir şey fayda etmedi sadece ayva çekirdeğinden jel yapmıştım o rahatlıyor geçici olarak
mhttpp papatya2410_ öncelikle geçmiş olsun 🌸 en iyi ilaç kendi sütünüz emzirmeye başlarken kuru vermeyin önce sütünüzü biraz sıkıp göğüs ucunuzu ıslatın ben öyle çok faydasını gördüm diğer kremlerin hiç faydası olmadı
Bestergin Benim yara olup gögüs ucum ayrılmıştı garmestan+gümüş kapak kullandım çok iyi geldi ama garmastan sonrası her emzirme öncesi gögüsünüzü yıkamanız gerek ve memenizin kahverengi kısmını bebeğin ağzına aldığından emin olun
Gul-yildirim papatya2410_ Bebeğiniz hayırlı olsun. Ben doğum yaptığımda her emzirmeden sonra lansinoh göğüs ucu krem sürüp üstüne kapak kapayıp bırakıyordum. Ekstra olarak doktor maedacol diye mi ne bi merhem vermişti. Günde bir defa onu sürüyordum sonra emzirme öncesi su ve sabunla temizliyordum. Çok faydasını gördüm doktorunuza danışın. Bebeğin ağzına meme verirken göğüs ucunu biraz daha havaya kaldırarak bırakın ağzına c tutuşu olarak bulabilirsiniz. Böylece damağıyla daha az ezer memeyi
2124 papatya2410_ Göğüs kremı var birde göğüs kalkanı tavısıye edeım birde emzrıemden önce göğsünüzü sütünzle ıslayın