Ayy yoruldum cidden yoruldum bıktım ya 🥺 Her diş çıkardığı zaman bildiginiz salya sümük grip oluyoruz 10 gün inanırmisıniz oksurugu burnu hepsini cekiyoruz sonu yine havaya kadar gidiyor 10 gün sonra hastalık bitiyor bir bakiyorum diş eti top top olmuş sonrada hemen ucunu vermiş. Yani o 10 gün ne yeme oluyor ne içme oluyor aglama huzursuzluk uykusuzluk ne ararsanız var. Neden boyle oluyor ya şuan 16 aylık oğlum ama yani her diş cikardiginda bu sekilde tesaduf olamaz hasta olması imkansiz yani 🤦♀️ sizinde boyle denk geliyor mu diş cikarirken hastalık ?