Hanımlar merhaba 18 günlük bebeğim var göğsümü iyi ememediği için sütümü elektrikli süt sağma pompasıyla sağıp biberonla içiriyorum şuan göğüslerimin ucu kan toplamış durumda, bebeği her emzirdiğimde ve süt sağdığımda acıdan duramıyorum, göğüs ucu bakım kremide kullanıyorum ama göğsüm çok kötü durumda , aranızda benim durumumda olanlar var mı ya da ne yapabilirim bana yardımcı olur musunuz? Giyilebilir süt pompası kullanan var mı acaba göğüs ucu yaralarına neden olur mu o da