Benim kızımda bebekliginden beri dikkatimi çeken bir şey var. Oturuyor veya uzanıyor diyelim. Sürekli ayakları hareket eder. Şimdi 3 yaşına girmek üzere. Fakat çoğu zaman yapıyor yine bu hareketi. Sizce sebebi ne olabilir? Var mı çocuğunda bu durum olan?