gulsum187_ Kızlar 15 gün önce sezeryan oldum bu gün sezeryan yerimin sarı renkli koyu kıvamlı bı akinti gördüm icindenmi geldi yoksa yaranın üzerindemi emin değilim kıvamı koyu sünen bi sıvıydı yaşayan oldumu bunu ekstra ağrım sızım vs şikayetlerim yok
Semaelisa27 gulsum187_ normal değil muhtemelen enfeksiyon var . Öyle ise yeniden ameliyata kadar gidebiliyor sonucu dikişler patlayabiliyor lütfen doktora gidin terleme felan öyle sarı sümüksü halde olmaz
balli_cilek gulsum187_ enfeksiyon olmuştu benim sezaryen yerimde dediğiniz şekildeydi bi görünün mutlaka 🙏🏻
gulsum187_ asilsmom_ Sıvıyı peçete ile silince kurudu ve yara kabuğu gibi bi hâl aldı bölge terleyince öyle olmuş olabilirmi acaba
mervetelli Benimde ağrın yoktu iç camasirima sarı birsey değmişti birde baktım ki akan yer kızarıp sismis hastaneye gittim enfeksiyon dediler ilaç falan kullandım geçmeseydi hastanede yatacaktım. Birde günde 2-3 kez yine de batikon sürün kuru kalsın
gulsum187_ mervetelli İlk 10 gün batikon sürdüm hastane muayeneye gittim doktor her şey yolunda batikon sürmeyi bırak artık dedi bir daha sürmedim tekrar başlayayım o hâlde
balli_cilek gulsum187_ benim 2 haftaya yakıın sürdü enfeksiyondu doktor şırınga ile birkaç kez çağırıp çekmişti baya enfeksiyon boşaltmıştı eğer olmazsa mecbur açıp o şekilde yapıcam diyordu ama çok şükür boşaltıp pansuman yapınca falan bidaha tekrarlamadı ama çok fazla vardı bende malesef çok zordu siz fark etmişsiniz ne güzel hemen gidin inşallah kolay tedavi olur hemen geçer
nzl96 Normal değil mantar olmuş muhtemelen ihmal etmeyin birde duştan sonra orayı kurulayın ıslak kalmasın
nujingonul6 gulsum187_ bende de olmuştu aynısı doktorum gayet normal demişti ama baya ağrım olmuştu benim