gozdenur98 Arkadaşlar doğum yapalı 3 ay oldu ilk ay regl oldum şimdi 2 aydır olmuyorum neden acaba bilen var mı ama çok ağrım var karnımda
iincimoms Doğumdan sonra düzene girmesi zaman alıyor . Benimde aynı şekilde ilerliyor gereksiz bir korku yaratıyor 😀