Gastrit var bende hamileyken daha da kötü oldu midem galiba ilerledi rahatsızlığım. Hamileyim diye endoskobi yaptıramadım. Şimdide emziriyorum ama dayanamıyorum artık. Emzirirken endoskobi yaptıran oldumu herhangi bir sakıncası varmı? Ve sonuca göre mide rahatsızlığım için ilaç kullanabilirmiyim acaba