İyi aksamlar arkadaşlar. Sağ memem de mastit olmuş gibi bir ağrı acı var dokunamıyorum bile kolumu kaldirsam acıyor sanki Süt dolmuş tıpkı mastit gibi ama emzirmeye 8 ay önce kestim. Birde adetimin üzerinden 11 gün geçti bu durumu yaşayan oldu mu ? Adetim bir iki gün kala hassasiyet oluştuğu zamanlar olurdu ama adetim de daha çok var birde çok acıyor anlamadım neden